Güncel Blog

Whatsapp Sözleri

Whatsapp Sözleri

Teknoloji geliştikçe günlük yaşamdayaptığımız rutin işler de bu sistematik hareketler ile yapılmaya başlanmıştır. Günümüz konumuz da söz kümeleri bulunduğuna göre bundan sonra bu teknolojinin getirdiği yenilikler yardımıyla yaşamımızda bundan sonra yeni bir söz kategorisi olan Whatsapp Sözleri Güzel grubu oluşmuştur. Özellikle en komik ifadelerin ve karşılaşmaların bir araya geldiği Whatsapp Sözleri Durumları olarak karşılanmakta ve başka paylaşım sitelerinde gülünç kümelerinda çokça zikredilmektedir. Whatsapp Sözleri 2016 dönemlerina gelindiğinde tekrar en fazla gülünen ve evlere şenlik getiren mesajlar ve sözler olarak hayatımızda konumunu almaya devam edecektir. Whatsapp Durum Sözleri de bir o kadar komik ve atarlı olarak nitelendirilebilecek sözlerden sayılmaktadır. Bunun da en güzel misallerini takip ettikçe göreceğiz.


Dış görünüşü onun tercihi değil. Yargılama.

Önceden dalga geçtigine şimdi ”kanka” diyosan kusura bakma kişiliksizsin.

Keşke tanışmak istediğimiz insanlar gelip bizle tanışsa.

Kimse ilk günki gibi kalmıyor boşuna inanmayın kimseye.

Ben kalbimde yaralar açan insana aşığım.

Biriyle konuşurken bütün soruları ben sorduğumda ve konu açmak için kendimi yırttığımı fark ettiğimde oradan uzaklaşmak istiyorum.

‘Keşke tanımasaydım’ değil de ‘Keşke tanıdığım gibi kalsaydı’ dediğim birçok insan var.

Hani birisi vardır, moralin bozukken bile onunla gülersin ya. heh işte ondan istiyorum.

En yakın olduğunuz kişilere güvenememek, korkunç bir duygudur.

Bir ilişki bir defa kopmuşsa bitmiş demektir, ikinci kez zorlamak saçma olur.

Normalde çok iyi bir insanım. Kötü olmam gerekirse, o konuda da çok iyi bir insanım.

Sigaram daha çabuk bitmeye başladı, kahvem daha çabuk soğumaya. Daha az ağlamaya başladım. Başkalarına göre iyileşmek, bana göre tükenmek.

Canımdan can gitti ama ben tek kelime söylemedim, her zaman yaptığımı yaptım. Sustum.

Sarılmak neden güzeldir bilir misin? Çünkü sağ tarafta kalp yoktur ve orası hep boştur, sarılınca sağ tarafını onun kalbi doldurur.

Sevdiğiniz kişi güzel bir şey yazınca yüzünüzde oluşan o gülüş var ya hani işte o gerçek mutluluk.

“O kaybetti” gibi laflar hiç diyemedim. Çünkü biliyordum, o üzülmüyordu. Tek üzülen ve eksiklik hisseden bendim.

Herkesi teker teker hayatımdan çıkarmak istiyorum. Kimsenin sesine bile tahammül edemez oldum. Biliyor musunuz, en iyisi.

Eski kafalı birini istiyorum. Hayatını bir kişiye adayan, sevmek ve sevilmenin her şeyden daha güzel olduğuna inanan birini istiyorum.

Bir insana dengesini kaybettirip, sonra da normal davranmasını bekleyemezsiniz.

“ben hep yanındayım” diyenlerin tek tek gidişini izleyeceksin, iyi bak.

İhtimalleri düşünüp açık bıraktığımız her kapı suratımıza kapandı.

Bir kere de sen beni özle. Kokum aklına gelsin, burnunun direği sızlasın. Bir kere de senin için acısın. Bunu gerçekten istiyorum.

Kendini akıllı sanan insanlara çok üzülüyorum. Düşünsene gerizekalısın ve bundan haberin yok.

Kimse için beklentiye girmeyin, kafanızda hayaller belirmesin; lakin gerçekleşmediğinde yaşanılan kırgınlık tedavi edilir gibi değil.

Bir kelebeğin canını yaktığında, ertesi gün özür dileyemezsin.

Tahmin edilemeyecek kadar yakın, tahammül edilemeyecek kadar uzaksın.

Biliyor musun? Ben sana güvenmiştim.

Karşımdaki insanı kırmamak için yuttuğum bütün cümleleri, başkaları benim suratıma bağıra bağıra söyledi.

Bi şeyden vazgeçmek hala ona inandığınız gerçeğini değiştirmez, ne hissediyorsam hala onun peşindeyim sadece çabalamak içimden gelmiyor.

Artık aynı yerden kırılmasak, aynı yerden vurulmasak, aynı cümleleri duymasak. Artık o boşluğa düşmesek mesela.

Hani gözlerin doluyo ama o gözyaşı ordan düşmesin diye kapatmayıp gülüyorsun ya. O duyguyu yaşatan herkesin aynısını yaşaması dileğiyle.

Bi insanın sesini özlemek ne garip, ne tuhaf ve ne kadar insanın içini sıkan bi şeymiş

Teoman ne güzel söylemiş; Utanırım sana gel demeye, ben çağırmasam ama sen yine de gelsen?

Tut ki öldüm, bakabilecek misin gökyüzüne?

Hepimiz önünde sonunda yalnızlığı seçiyoruz. Ve yalnızlığın kıymetini çok daha iyi anlıyoruz. İyiyiz ama hissizleştik de aynı zamanda.

Canımı öyle yaktı ki, bu şehrin en güzel yangını şüphesiz içimdedir.

Seni yolda görsem bir şey yapmam öylece kalırım. Çünkü gülümseyemecek kadar kırgınım sana. Gözlerimi sana değdiremeyecek kadar çok kırgın.

Ne güzel demiş Mehmet Akif; “Ağlarım, ağlatamam; hissederim, söylemem”

Olur da görüşemezsek, ölür de söyleyemezsek ben seni harbiden çok sevdim.

Güzel Durum Sözleri, Yeni Anlamlı Sözler, Kısa Sözler Yeni, Aşk Sözleri, Güzel Sözler Kısa, Yeni Whatsapp Sözleri, Güzel Facebook Sözleri

Bir kere de sen beni özle. Kokum aklına gelsin, burnunun direği sızlasın. Bir kere de senin için acısın. Bunu gerçekten istiyorum.

Bir ses ne kadar özlenir? Ne kadar hasret kalınır bir sese? Sesini duymazsam ölecekmişim gibi.

Bir şeyler iyi gitmemeye yemin etmiş gibi.

Olsun be, yine de her şey sensin.

Özlemekten kastım ne biliyor musun, seni ilk gördüğüm, ilk sarıldığım zamanları özlüyorum. şuan ki halini hiç özlemiyorum. İstemiyorum da.

Ah, hiç unutamayacağım kırgınlıklar birikti içimde, anlatamadım. Anlamadın beni, ciğerimin nasıl yandığını hissedebilseydin keşke.

Sanki dipsiz bir kuyunun içine düşmüşsünde senini duyan yokmuş gibi.

Bazı şeylere katlanmak zorunda olmak hiç kolay değil.

Tüm güçsüzlüklerime rağmen bir yerden güç bulup sana gelmiştim ben, yazık ettin.

Değeri bilinen birisi olamadım pek, belki de bir kıymetim yok gerçekten.

Yoruldum artık, batırın gemiyi gitsin.

Sanki yıllar geçse de hiçbir şey değişmeyecek gibi.

Ne zaman rüzgara doğru dönsem sanki aldığım nefese kokun karışacakmış gibi oluyor. Sanırım özlemek dedikleri bu olsa gerek.

Herşey yolunda gidiyor ama galiba ben o yolda değilim.

Bende mutlu son yok.

Kendinden yorulur mu insan? Yaşadıklarından, Beklentilerinden, Hayal kırıklıklarından.

Sana karşı her şeyin fazlasını yaptım. Çok özledim,çok bekledim,ulan çok sevdim. Ama sen hiç gelmedin,sevmedin,özlemedin. Sen hiç yoktun ki.

Herhangi biri değilsin ki, nasıl üzülmeyeyim?

Yüzünü avuclarımın arasına alıp sevmek, bilirsin öyle sıradan bi eylem değil.

Herkes tamam ama, seni paylaşamam.

Ve gün gelecek; hayat şu yorgun yüzüme gülümseyerek bakacak ve diyecek ki; “Hazır ol güzel kadın, sıra sende.”

Eğer bir insanın gülüşüne aşıksanız sizi ne kadar ağlatmış olursa olsun sevmeye devam edersiniz.

Bazı hayaller gerçek olmayı çok fazla hak ediyor.

Bir daha böyle güzel sevilmeyeceksin. Senin yerine, buna bile üzülüyorum.

Umarım sizi geçmişinizi unutmaya zorlayanla değil de; geçmişinizi kabul edip yaralarınızı saran ve asla incitmeyen insanlarla tanışırsınız.

İyi geceler sevdiğim. unutmadan, canın yandığında annen kadar çok üzülecek bi insanı paramparca ettin sen.

Ben elimin tersiyle gözyaşlarımı silerken sen başkasına gülüyomuşsun, bunun hakkı ödenmez.

Ben senin yarana bakıp nasıl acıdığını anlarım, sen benim neye kırıldığımı farkedemezsin.

Sonra anladım ki; bir insan binlerce kez aşık olabiliyormuş, aynı insana.

Daha yeni başlıyo arkadaşlar, yaşattığınızı aynen yaşayacaksınız daha kırdığınız yerden kırılacaksınız.

Sevip gitseydi bu kadar yakmazdı içimi. Sevmiş gibi yapıp gitmesi yıktı beni.

Hayatımdan bir sayfayı koparıp atamazken, tüm defteri ateşe atabileceğimi farkettim.

Utanırım sana gel demeye… Ben çağırmasam ama sen yine de gelsen?

Nasılsın sorusunun cevabı iyiyim değil bu konuda bi anlaşalım.

Canımdan can gitti ama ben tek kelime söylemedim, her zaman yaptığımı yaptım. Sustum.

Hissettiklerimi anlatamıyorum, en kötüsü de bu zaten.

Biliyor musun, Eskisi gibi özlemiyorum seni. Eskisi gibi sevmiyorum. Hepsi senin suçun, Unutuyorum. Ve bu yüzden seni asla affetmeyeceğim.

Daha adil bir dünya için herkes yaşattığını yaşamalı.

Ama söylemek lazım işte. İçinde ne varsa söylemek lazım.

Affetmeyin, sizi sabaha kadar uykusuz bırakıp sizi düşünmeden hayatlarına devam eden insanları, Affetmeyin.

İçimde bir sıkıntı var. Adını koyamadığım, dile getiremediğim. İçimde bir sıkıntı var. Beni her gün öldürüyor.

Bana dert olup da dermanı başkasında buldun ya; sana da yazıklar olsun.

Yoruldu kadın. Güçlü olmaya çalışmaktan. Her gece unutmaya çalışmaktan Her sabah hatırlamaktan, yoruldu.

Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?

Nejat İşler özetlemiş; “Artık tanıdığın gibi değilse, bundan sonra tanımamış gibi yap.”

Sezen Aksu’nun “işte biz o gün tükeneceğiz” dediği o günlerdeyiz.

Hayatımda ilk defa duvar yumrukladım ve sadece şunu söyleyebilirim, canım yine ellerimden çok acıdı.

Seni yolda görsem bir şey yapmam öylece kalırım. Çünkü gülümseyemecek kadar kırgınım sana. Gözlerimi sana değdiremeyecek kadar çok kırgın.

Deliler gibi ağlattığınız insana muhtaç kalırsınız umarım.

Yaşamaya devam etmek için bir sebebim yok gibi.

Biz, bizi sırtımızdan bıçaklayan insanlarıda sevdik. Onlar bu gücü bizim sevgimizden aldılar.

Söylediğin gibi olmadı, bittik biz. Sen bitirdin diyemem, benimde hatalarım vardı. Ama, sen tükettin bizi. Bunu bilmeni isterim.

İlk görüşte aşık olmayı bilmem de, ilk görüşte gıcık olmaya inanırım.

Sanırım en çok gözlerini sevdim, Gülüşünden sonra, Ellerinin hatırı kalmazsa.

Biz o geminin giderken, arkasında bıraktığı izi sevdik. Kıyıya vuran dalgaları sevdik. Biz beklemeyi seviyoruz, mevzu gemi değil.

Ses tonu önemli arkadaşlar. Şimdi bi “seni özledim” var bi de “seni özledim” var. Böyle yazınca şey oldu ama siz anladınız beni.

Gece uyuyakalıp sabah upuzun mesajlarla uyanmayalı çok oldu.

Ne yaparsan yap değiştiremeyeceğin şeyler varmış hayatta. Böyle olması gerekiyormuş demek ki dedim. Pes etmek değildi benimki, kabul ettim.

Ya ben seni çok havalı, ukala bişey sanıyodum ama sen çok sıcakkanlıymışsın cümlesine sürekli maruz kalanlar derneğinin en önemli üyesiyim.

Sevgi ve sinir birbiriyle doğru orantılı hislerdir. Karşınızdakini ne kadar çok seviyorsanız, o kadar çok sinirlenirsiniz.

Bedelini ben ödediğim sürece, yaptığım hatalar hiç kimseyi ilgilendirmez.

Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs ne yalnız ne de aşık.

Ben sevdiklerim için elimden gelenin en iyisini yaptım onlarda bana ellerinden gelen en mükemmel kazıkları attılar.

Onun sesini ilk duyduğumda binlerce kelebek canlanmıştı kalbimde. Binlerce tarifsiz his.

Çatı katında bir odanız olduğunu düşünün, tavan camdan, hava yağmurlu.

Tek gözüm kapalıyken bile “uykum yok konuşalım” dediğim insandın lan sen.

3 kızla çıkanda var, 1 kız için ağlayan da. Karakter meselesi.

Bazı kızlar çok “saçımdan tut, yerde sürükle, duvara çarp, izim çıksın!” der gibi.

Değer miydi? Değerdi; ama değmedi. Olur muydu? Olurdu; ama olmadı.

Güzel Whatsapp Sözleri, Whatsapp Sözleri Mesajları, Whatsapp Aşk Sözleri

Saçmalamayın, tabi ki benim güven problemim yok. İnsanların güvenilecek hiçbir yanı yok.

Ama hiç yoktun biliyor musun ? Sana ne kadar ihtiyacım varsa o kadar yoktun.

Birinin hayatında nerede olduğunu bilememek çok kötü. Hayatında yer edinip edinmediği konusuna hiç girmiyorum, o durum insanı bitirir.

Ne yaparsan yap değiştiremeyeceğin şeyler varmış hayatta. Böyle olması gerekiyormuş demek ki dedim. Pes etmek değildi benimki, kabul ettim.

Ankarada deniz, bende psikoloji, sende karakter.

Bazen o kadar kırılırsın ki, özlediğine utanırsın.

Çok ağlattın, çok üzdün. Umarım vicdanın rahat değildir.

Sizi kaybettiğinde hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam edecek insanlar için üzülmeyin.

Güçlü kızlar ağlayarak uyur, gülerek uyanır.

Ona içimdeki her şeyi söylemeyi planlamışken sonradan yine değişmeyeceğini fark edip vazgeçtiğim günler çok oldu.

Bir şey var, adını koyamadığım. Kırılmaktan öte, parçalanmak gibi. Toplamaya çalıştıkça dağılıyorum. Bir şey var, halledemiyorum.

O kırılacak sus. Bu üzülecek sus. Her şeyi içine at. Sanki insan değil elektrik süpürgesiyiz.

Ağzınızdan çıkanlara daima dikkat edin. Çünkü bir sözü unutmak, bir yüzü unutmaktan çok daha uzun zaman alır.

Özlediğin birini görememek çok acıtıyor.

Bence dünyadaki en büyük adaletsizlik: Senin çok istediğin bir şeyi başkasının hiç çaba sarf etmeden ulaşabiliyor olması.

Sevgili olacağın kişi yeri gelince ailen, arkadaşın, sırdaşın olmalı.

Geceyi gündüz ettiğimiz insanlarla iki çift laf edemez olduk.

Mütevazi olan kişileri enayi yerine koymayın, sesini çıkartmıyorsa kalitesindendir.

İnsan unutkandır bunu unutma.

Vazgeçmişimdir belki, belki de yorulmuşumdur.

Hiç sanmıyorum ama, belki bir gün bir yerde karşılaşırız.

Hayat beni unutsa da, sen unutma.

Bugün şiirdi bulutlar, ıslandı kaldırımlar.

Fazla hayal kurmaktan öleceğiz.

Çünkü sarılmak rahatlatıyor aptal. Şimdi gel ve sarıl!

Umursamaz insanlar daha mutlu.

Öyle doluyum ki.. Keşke yağmur yağsa ve sen kaçıp bana tutulsan.

Geceler var unutmaya düşman.

Yarından birşey beklemekle geçiyor ömrümüz.

Ben sandım ki; O da sever belki beni, kalbine sokar beni orada uyur kalırım.

Herkesi “adam” sanmayın, bazıları mecburi insandır.

Yaprak ağaçtan sıkılmıştı, sonbahar bahaneydi..

Rüyamda seni gördüm.

Kıskançlık hapı olsun istiyorum!

Birinin seni bırakmayacağına güvenmek, cesaret ister.

Nasıl seviyorum seni var ya, çok güzel seviyorum..

İnsanlar birbirine yasaktır. Canım çekiyor diye öpemem seni çocuk.

Her kadın saçmadır sevdiği zaman, bırak da içimden seveyim seni açığa vurmadan.

Kimse kimsenin yerini almaz. Ancak siz isterseniz, o yeri verirsiniz.

Ne oldu? Hoşçakalamadın değil mi?

Mutlu günlerin geleceği yok. Biz gidelim.

Varlığımın değerini yokluğumla anlayanlar; Artık çok geç sizin için.

Sen ki papatya gibisin. Seviyor.. Sevmiyor.. Belli değil.

Az şeye sahip olanın köleliği de az olur, yaşasın asil yoksulluğum..

İnsan kendi kabuğuna çekilmişse, içinde fırtınalar kopuyor demektir.

Beğen, Paylaş!

, , , ,

Facebook Profilinde Paylaş
Görüntülenme Sayısı : 377 kez görüntülendi.

Sohbet

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Your SEO optimized title